tisdag 3 januari 2012

Garderobsfynd


Jag blev glad här om dagen då jag fyndade i min egna garderob då jag rensade och hittade kläder jag glömt att jag hade, till och med plagg som hade prislappen kvar!
Men sedan är det så klart en fråga då om det egentligen är saker "jag behöver" då man inte ens minns att man har dem. Jag har under flera år försökt leva minimalistiskt och bott halvt i en resväska, vilket varit jätte nyttigt eftersom man snabbt märker hur lite materiella saker man behöver för att vara lycklig.
Men den här klädhögen hade lyckats komma undan mina tidigare garderobsrensningar och inte sett dagens ljus sedan flytten till Luleå för ganska så exakt ett år sedan.
Men trots fynden blev det en ordentlig rensning! Så nu har jag både enstaka "nya" plagg som åkte in i garderoben, men också en hel sopsäck med kläder från garderoben som skall till röda korset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar