onsdag 5 oktober 2011

Symbol för hurtighet

Haha! Har varit sjuk och inte riktigt vågat träna på 2½ vecka nu. Har någon form av riktigt seg förkylning som framförallt satt sig på lungorna och som ser till att jag inte får sova om nätterna så att det ger en följd bieffekter... Vi har även haft väldigt hektiska veckor på teatern då vi både jobbat dag, kväll, vardagar och helger eftersom vi haft två premiärer på raken. Men nu eftersom premiärerna är bortgjorda, och förkylningen inte är lika ond, så tänkte jag smygstarta med träningen igen. Så jag var inne på Inpuls nyuppdaterade hemsida, och insåg att jag inte bara är med på presentationsbilden för Core, utan även på Yogan och i hörnet på Pilatesen, haha. Nu är det ganska små bilder som tur är, men om nu någon skulle råka känna igen mig måste de tro att jag är en träningsnarkoman och linslus, haha.

Kan dock meddela att jag ganska motvilligt råkade hamna på bild på gym. När jag tränar vill jag som oftast bara vara i fred, ser träningen som en tid då man kan gå in i sig själv och reda ut både psykiska och fysiska hinderbanor... Självklart så är det trevligt med gruppträning i mina fina träningsväninnors sällskap!!! Men hittar ni mig i gymmet så hittar ni mig antagligen högkoncentrerad med ett par hörlurar med hög volym med arg musik i, och tar gärna samtal i bastun istället;) Nu har de mitt godkännande att använda bilderna på inpuls... Men det hade nog varit en annan femma om de fotat närbilder på gymmet då man svettas som mest och gör funny faces, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar