tisdag 6 september 2011

Iza premiär bloggar

Jaha...då var det dags igen, jag skall göra ytligare ett försök att blogga! Några bloggar har redan gjorts, och lika många har lagts ner tidigare i min strävan efter att föröka vara lika duktiga bloggägare som alla andra... Men om jag så här i efterhand analyserar mig själv så är egentligen en blogg som handlar om att uppdatera vad jag gör, tycker, känner och hatar VARJE dag något som egentligen inte passar mig så bra. Denna blogg kommer därav bara uppdateras då jag har något roligt att berätta, något att säga eller har något att visa. Jag skall försöka ge er en liten inblick i min vardag, mina tankar och i mitt jobb (som maskör och attributmakare inom film, reklam och teater), blogga mode, design, konst, media, gnälla och prisa både det ena och det andra!
Hoppas ni gör många återbesök och att ni hjälper till att peppa så jag behåller bloggandet den här gången;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar